Sibelcan1665 2 saat once normal dogum yaptim bebegimden enfeksiyon ve iri dogdugu icin nefes zor aliyormus emzirmedim kucagima bile vermediler küvezde kalicakmis bu durumu yasayan varmi bebegim ii olucakmi😞😞
Ankakusu35 Sibelcan1665 iyi olur inşallah gönlünü ferah tut nasıl enfeksiyon varmış farkedilmedi mi daha önce
Sibelcan1665 Bende idrar yolu enfeksiyonu varmis ona gecmis bide dogum aninda kakasini yutmus sanirim