Ays2204 Do ğu ra ma dım 😭😭😭 Çöp atmaya bile çıkmak istemiyorum artık valla da yıldım. Her gören daha doğurmadın mı diyo. Bi sinirlenen ben miyim acaba 😑 40+2 doğuramadımmm aaaa dostlarrrr 😖😖
Sevendays Ays2204 cnm hic mersk etme eli kulaginda gelicek sen son gunlerin tadini cikar bnde ole derken simdi 41 gunluk olduk bile millete bakma
Aselyagmur Ays2204 bende yildim bıktım her gün arıyorlar doguramadin mi sancinda mi yok diye yasa valah 39+5 haftaligiz gelmiyo ya
Enguzelhediym Ays2204 [url=https://hizliresim.com/bntq6m][img]https://i.hizliresim.com/bntq6m.jpg[/img][/url]
Turkannnk Ays2204 benim merak ettiğim bebeğin kakasını yapma ihtimali varsa en gec ne zamana kadar bekleniyor hıc Bı belirti sancı yoksa eğer
Ays2204 Turkannnk valla canım dün kontrole gittim bugün 40+4 üm işte doktor haftaya çarşambaya kdar zaman verdi yoksa sezeryana alıcakmış. Bende bilemedim.
Defneada Ays2204 ya bu insanlar tuhaf. Daha 4 aylıkta göbek çıkıyor yâ hep büyük gebe sanıyorlar. Sonra da her gördüklerinde daha doğurmadın mı diyorlar :/
Smyydmr1 Ays2204 birisi de 40+6 da doğurmuş 🙈🙈 valla işiniz zor Allah sabır versin ben daha yolun yarısındayım