FtmSyf merhaba 🌸
catlaga asiri egilimli bir cildi olan ve annesinin de karin+basen bolgesi catlaklarla dolu olan bir hamile olarak 9.ayima kadar sifir catlakla gelmeyi basardim 👍🏼 Umarim son ay ve dogum sonrasinda da boyle bir problem ortaya cikmaz😌 suana kadar neler yaptigimi/onerilerimi paylasayim;
-Bol su icin! Gunde ortalama 2lt su icmisimdir. Bu hamilelikte kazandigim guzel bir aliskanlik… cildin icerden nemlenmesi icin en gerekli önlem bence
-Tek bir krem ya da yagin, icerik olarak tum yararli bilesenleri kapsamadigini dusundugum icin ben birkac farkli malzeme kullandim hamilelik boyunca. Zaten tek bir krem doguma kadar yetmeyecegi icin, en bastan 2-3 cesit krem/yag edinmek ve dönüsümlü olarak kullanmak en mantiklisi bence (en zengin icerikli ve birbirinin eksiklerini tamamlayacak urunler secmeye calistim)
bastan beri es zamanli olarak kullandigim urunler;
1.palmer krem
2.bio oil yag
3.mustela krem
4.kendi hazirladigim dogal yag karisimim
Yag karisimimda; kakao yagi (kati halde, benmari usulu erittim), hindistan cevizi yagi, badem yagi, susam yagi, avokado yagi, e vitamini kapsulu kullandim.
baya uzun bir cevap oldu ama benim gibi catlamak korkulu ruyasi olan ve yolun basindaki anne adaylarina yardimci olur umarim 💕
sevgiler :)