pinarzen ben 40 yaşındayım ve ikili taramada yaş riski çıktı. Doktor bizi NIPT fetal DNA testine yönlendirdi. Çok üzülmüştüm o an eşimle ve korka korka sonuçları bekledik.
fakat iyi ki yaptırdık o zaman, hem cinsiyetini öğrendik hem de bir çok sorumuz cevaplandı. Hamileliğimin başında yaşadığım tüm stres, sonuçlar geldiğinde bitiverdi.
hatta detaylı ultrason sırasında radyoloji uzmanı sonuçlara bakıp, süper iyi ki yaptırmışsınız dedi.
yani evet para ödüyorsunuz ama hamilelik rahat geçiyor.