Esrayigit Kuzular buraya Takipe giden var mı? hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz şeker yüklemesi kan uyuşmazlığı testi yapardınız mı
AATozarr Esrayigit Tam kişisine sordun 🤣 Alakadar ve bilgili bir doktor yani bana göre hastanede tek diyebileceğim birisi
MeRvErNl 3 kere gittim ama her zamn randevu aldığım doktorların başka yere gittiklerini söylediler en son ki gidişimde filiz hanıma yönlendirdiler ama hiç memnun kalmadım çok ilgisizdi..
Mry-06 Bir kaç doktor gezdim bende İnci Halilzade kesinlikle öneririm doğumumda onun ellerinde oldu Allan bin kere razı olsun ilgisinden alakasından hiç yanlız bırakmadı beni sancı odasında dahil
Mry-06 Esrayigit evet yaptırdım ilk yüklemede de bir şey çıkmadı. O yüzden ikinciye gerek kalmadı. Yapılması gereken bütün testleri yaptırmıştım