Ya kızlar bişey sorucam. Bugün doktora gittim etrafında kanama var dedi . Bu düşük riski mi oluyor? Çok dıkkat etmen lazım dedi ağır kaldırma dinlen bol bol dedi . Protestan verdi banada fitil olarak alacakmışım 😣😣😣 korkmalı mıyım normal bişey mi ? 6. Haftadayım buarada