Essraanil Gebeliğimin 5. Haftası 3.06 çıktı.Dr gebe olmamış olsan tam sınırda, ilaç kullanmana gerek olmazdı fakat; bebeğin beyin gelişimini etkileyebileceği için en düşük dozda ilaç vereceğim dedi.En son ölçtürdüğümde 0.84 çıkmıştı.Gebeliğe bi engeli olacağını düşünmüyorum ben.