Bernagokhan Kızlar 37 hagtalığım karnımın şişi sanki indi gözüme ufak görünüyor bebeğimin hareketleri de güzel neden böyle oldu acaba yaşayan varmı 😑
S1demir Bernagokhan bebeğim doğum kanalına girmiştir belki ondan küçülmüştür karnın Allah kolay doğum nasip etsin sağlıklıya kucağına al
Bernagokhan S1demir aminnnn korkacağım bir durum yoktur değil mi çok teşekkür ediyorum Amin cümlemiz inşallah 💕
S1demir Bernagokhan benim ilk gebeliğimde suni sancıyla doğum yaptım bebek kanala inince karnım küçülmüştü şeninde doğum yakındır belki bebeğin hareketleri normalse korkmana gerek yok