Ays2204 Sabihak Doğurabilirsem nasipse Nazlı olucak 🥰. 40+2 olduk hala beklemedeyiz. Adı gibi Nazlı çıktı 💕
Deletedmom306 Sabihak 🎈🎈Elif Dilâsa ; Gönül ferahlatan eşi benzeri olmayan kıymetli güzel kız 🎈Hilye Banu ; Hilye Peygamberimizin güzelliklerini anlatan eserlere denir . Hilye Banu ise Kıymetli hanımefendi demek .
Rumeysaaa16 Bende 19 haftalığım kızım olacak Allah nasip edersenilk başlarda asel Mina , deren düşünüyordum ama babası asker malum oda Asena istiyor o sebepten bizde Asena da karar kıldık
EceMina Büyük kızım Buğlem Mina , ortanca kızım Ecem Rumeysa, şimdi 3. Geliyor onunda nasipse İnci Ravza ❣️ Fikir olsun diye üçünü de yazdım☺️
EceMina Ikrasltn evet kimlikte yazıyor soyadımız çok kısa sıkıntı yaşamıyorlar ☺️ İkisini de kullanıyoruz