ikizannesi172011 34.haftama yeni girmistim ki herşey iyi giderken bi anda suyum geldi apar topar sezeryan oldum,nst sancım 100leri görmesine rağmen suyum evde geldiği için enfeksiyon riski vardı,normal doğum çok istiyordum ben ama doktorum yüzde 99 sezeryan dedi,başka doktorlarada gittim onlarda aynısını söyledi,birde ikizler eğer tek yumurtaysa benim öyleydi sezeryan ihtimali daha da yükseliyor,kiloları iyi olmasina rağmen emme refleksi ve ısı dengelerini koruyamadıkları icin 18gün küvezde kaldılar,zaman o kadar hızlı geçiyor ki şimdi 18 aylık oldular bile..