Yicek ekmeği varsa kalbini ferah tut kaynanam öyle deyip sakinleştirmişti beni , bende de oluyodu kanama çok , gittim düşük tehliken var dedi hap verdi kullandım dikkat et kendine dedi çok dikkat ettim , çok şükür bebeğim şimdi iyi rabbim yardım etsin