Kızlar bayramın ilk gecesi hastaneye yatırıldım erken doğum riskim başladığı için fakat doğum SANcılarım 100 bunu durdurmak için aşırı serum takviyesi aldım böbreklerim su topladı . Ağrısından halim kalmıyor doktor dün katater takılabilir ama şuan tavsiye etmem dedi bugünde bu ağrılarla bebek yoruluyor takabiliriz dedi . 33. Haftadayım bu durumda taktıran ya da bildiğiniz takılanlar var mı ? Nasıl takılıyor ? Dua edin doğum sancılarımı bile unuttum kimseye böbrek ağrısı vermesin rabbim