Gozdemasal Merhabalar çok acil oalrak cevap verir misiniz 37+6 günlük hamileyim bebeğim geç döllenme den dolayi 35 hafta ile uymulu kilosu 2500 Gr 2 cm açıklığım var cuma günü sancı verelecek kilosu düşük olduğu için bu problem yaşar mıyım
emeell Gozdemasal Allahın izniyle hiç bir şey olmaz canım , 1500 kilo doğup yaşayan bebekler var ; ki seninki 2500 kilo gayet normal merak etme küvezde kalsa dahi sorun olmaz zannetmiyorum
Prenses1anne Gozdemasal allah’a emanet olsun benim yiğenim 2.600 doğdu 37 haftada şuan yaşında maşAllah 🙂
Prensesannesi43 Gozdemasal benimde bebeğim kilo almıyordu 38 3 te 2 400 doğurdum sezaryenle aldı doktorum bebegin küçük normal doğumda sıkıntıya girer dedi bende en ufak tehlikeyi göze alamadım sezaryen yaptım
Gizemczr Gozdemasal sanmıyorum daha yeni eltim doğum yaptı 2580 doğdu şişkinlik ödem attı bebek ve 2400e kadar düştü ama küvezlik Bi sıkıntısı olmadı sadece sarıldıktan bi gece ışık tedavisi gördü
little_butterflies @Gozdemasal ben de kızımı 37+0 da acil sezeryanla doğurdum 2700dü kilosu hiç bi sıkıntı yaşamadıl Allaha şükür