Allah’ım sabır versin zorluyor ama alışmaya çalışın derim cnku benim ilk 3 ay mükemmel geçti tık yok 3 aya girdim bir gece gürül gürül başladı yataktan kafamı kaldiramadik doktora gittik o gün bugün şuan 3 haftamız kaldı doğuma hala prilam unuttuğum gün yatak döşek oluyorum ilacı icmeme rağmen gün içinde gidip bir anda çıkartıp hicbisi yok gibi geri geldiğim çok oluyor soranlara alıştım sıkıntı yok içimin karıştığını anladığım gibi gidip cikartiyorum banyoya tabure koyduk öğürdukce bazen ayaklarım kesiliyor basım dönüyor cnku yani hayatıma bu mide olayını oturttum normalmiş gibi alıştım cnku sanırım doguma gidene kdr böyle devam edecek