Momster busetmr bende bunlarin hepsini yaptirdim. Saglik ocagina gittim orada yapilanlari orada yaptirdim yapilmayanlari hastanede yaptirdim. Gebeligimin basinda bana bunlar yapildi. Toxoplazma hamile butun arkadaslarima yapildi
PurpleTail Svdkcbyk postunuzu baya önce yazmışsınız ama dikkatimi çekti.Tahliller için devlet hastanesinden nasıl randevu alabiliriz? Ben de özelde yaptırmak istemiyorum da devletteki işleyişi de pek bilmiyorum.
Svdkcbyk PurpleTail canım merhaba ☺️ 182’yi arayıp en yakınındaki herhangi bir eğitim araştırma hastanesinden kadın doğum polikliniği gebeler için olan bölüm diyip oluşturabilirsin randevunu yanlız 11 e kadar al randevunu 11 den sonra yaptıramayabilirsin