Papatya134 bugün geldi çikolatamız güzel fena değil.klasik bir madlen ama tadı kötü değil biraz sıcaktan yumuşamış tabi o da gayet normal.böyle kalın fıstıklı çikolatalardan istiyorsanız pastane tercih edin derim ama pelit, hacı şerif gibi.ama tabi onlar çok maliyetli