Canselugr canım acı eşigin düşükse yani sadece acıdan korkudan sezaryen oluyorsan sezaryende de agrı oluyor bil derim. Tamam dogum anı iyide, sonra anestezinin etkisi geçince cok canın yanıyor hele yürüme anında sonraki bir iki hafta cidden zor. Ondada agrıların olacak sezaryenden beklentin büyük olmasın bu konuda