Biz de kızın adını Zeynep koyacaz eşimle anlaştık , benim annemle kardeşim tutturdu neden Zeynep başka isim mi yok eski isim , bu ne , yanına bişi saha koyun diye tutturdular hele kardeşim , biri sorarsa ben Zeynep mi dicem diyo , en sonunda ters bişi söylicem o olacak kalplerini kıracam, en nefret ettiğim şey , işime burunlarının sokulması 😡