İyi akşamlar çok korktum bilgisi olan varsa lütfen cvp versin 20 haftalik hamileyim sol kalçamda aşırı ağrı oluyodu bıçak giriyordu sanki hareket edemiyorum iki tane oğlum var okula gidip geliyorum belim tutuldu resmen evden cikamiyorum Dr gittim mecburen onlarda emrin zarar vermiceni radyasyon yaymadigini söylediler çektirdim ama içim hiç rahat degil bebeğime bi zararı olurmu aynı durumda olan varsa bilgilendirebilir mi