Ben de 36.haftadayim dünden beri kas ağrısı ve ishal var bu da covid belirtisi diyenler var ama rahat olmaya calisiyorum. Çünkü yaz vakti soğuk sular dondurmalar meyveler derken bir sürü şey yiyoruz boğazları ve bağırsakları etkileyecek. Korkma bir iki gün dışarıya çıkmadan kendini kontrol et. Her ne kadar hava sıcak olsa da sırtını ve göğsünü sıcak tut. İnşallah gecer, seninki de benimki de :)