Arkadaşlar merhaba geçen hafta hamile olduğumu öğrendim Bugün de ilk defa doktora gittim. 6 haftalık olması gerekirken 5 hafta 3 günlük hamile görünüyorsun bebek rahme düşmüş ancak kalp atışı yok şu an dedi. Yumurtalığımda 24 mm kist ile hamile kalmışım. Böyle bir şey yaşayan var mi bu kist bebeğin gelişimine etki eder mi acaba ?