Merhabalar. Herkese hayırlı günler. 31+2 haftalık hamileyim. 2-3 gündür karnım da şiddetli derece de ağrı var. Ve bazen çok sertleşme oluyo. Böyle bi durum yaşayan ve ne yapılması gerektiğini bilenler varsa ve cevap verirlerse çok memnun olurum. Şimdiden çok teşekkürler.