Meflug banada oturarak almam gerektiğini söylemişlerde belkide dediğin gbi hastaya göre karar veriyo olabilirler wc için kalkıyodm ben serklajdan 1 ay sonra falan doktrum artık yavaş yavaş hareket edebilceğimi kısa yğrüyüşler yapıp kendmi yormadan ev işi vs yapabilceğimi söylemişti çok şükür bi sıkıntı yaşamadan 36. Haftaya girdik 2 hafta sonra iniallah dikişlerim alıncak ama bebişim dönmemiş hala eğer dönmemiş olursa sezeryan olucam mecbur cuma günü kontrolümüz var inşallah herşey yolundadır ♥️