Ozgecetindag Birtürlü seçemiyorum montesörlümü normal mi olsun diye ve bana linkleri ile yatak önerilerinde bulunablirmisiniz kızlar almam gerekiyor artık
Deletedmom306 Ozgecetindag 🌿 Montessori olmasın o 🤭 ✔️Canım Montessori alırsan ayriyetten anne yani beşik alman gerekecek . İlk bir yıl bebeğini tek başına başka bir odada yatirmazsin herhalde . Şuan en kullanışlı olan Ikea odalar ayriyetten de bir tane anne yani beşik alırsın .
Hilal1907 Ozgecetindag en iyisi park yatak yaninda rahat rahat. Oda yapan arkadaslarimin hepsi pisman yasina girdi oglum kardesleri gelicek diye odasina gecirdim baza aldim guzel bir oda yaptim uzuuun yillar kullanir.
Ozgecetindag Deletedmom306 ben direk okunuşu ile yazdım :) anne yanı alıcam zaten onun modelini seçtim fakat odasını kurmakta zorlanıyorum çok çeşit var her gördüğüme bunu alıcam diyorum başka görüyorum vazgeçiyorum birtürlü seçemedim malesef
Deletedmom306 Ozgecetindag 🌿En guzeli ve kullanışlı olanı Ikea çoccuk odası parçaları kendin seçip yapıyorsun ama harika oluyor . En az 9 -10 yaşına kadar kullanır
Dildare Ozgecetindag ben 3-4 sene park yatak düşünüyorum sonrasında karyolaya geçeceğim o yüzden odasına karyola almadım. Montessori ben de düşünüyorum ama bebek için çok büyük şimdiden alıp koymaya gerek yok bence. Beşik veya park yatak devri kapanacağı zaman bakmakta fayda var.
Akg Deletedmom306 ikea çocuk odası parçaları derken? Beşik mi yoksa normal karyola gibi mi bnde ikea dan alıcam da
Ozgecetindag Hilal1907 yanımda olucak tabiki bi süre Ama işte hevesleniyor insan odası olsun herşeyi olsun diye :)
-Aysenur- Ozgecetindag ben babycibebe den 18 parcayi 6100 e aldim instagramdan bakabilirsiniz kampanya devam ediyor cok uyguna geldi icinde akliniza gelebilcek hersey var