serpil8 39+4olduk hala tık yok. 8gün önce nişanım geldi ama ne sancı her hangi bir belirtim yok. Sezaryene 7 Ağustosa gün verdi doktorum ama kimse sezaryen önermiyor. Herkes bişey söylüyor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum🤷🏻♀️ Kafam çok karışık
Aytmina serpil8 Bizde 39+2 yiz neden sezeryan için gün verdi peki normali neden beklemiyorsunuz ilk dogumunuz mu
serpil8 Aytmina panik atak ve astımım olduğu için riske atmayalım dedi. Bide kilosu fazla 4kiloyu geçer 40. Haftaya kadar dedi.