Tstnptt Simays 34+6 da gittiğim de 2800 demişti doktorum 36 da gidicem şimdi ama kilosunu ölçmeyeceğiz her hafta demişti
GulcanYvz Simays tam 34 te gittim 2312 çıktı canım hep geriden geliyordu biraz toparlamış çok şükür 🤲🏻3 kilo doğursam süper olur 🤭hayırlısı tabi
Gul0101 35 hafta ya girdigim gun gitmistim 2750 boyu 46 cm di bebegin gelisimi gayet guzel dedi doktorum