Kızlar 37 haftalık olduk bugün ama dün gece afedersiniz 3 kez lavaboya çıktığımda idrarım kanlı gibiydi koyu değil rengi bildiğin kan gibi o saatten beri belimde ağrı var kasılmam yok bebek hareket ediyor ama nefes aldırmayan bi ağrı var öğlen gibi gidicem hastaneye sizce doğum mu başlıyor