Melike07 Esa12 beta hcg değerinize göre görülebilir. Benim 4+6′da karından görüldü kese. Sağlıkla kucağınıza alın 🌸
Anne18 babysevgi canım benimde beta değerim 6825 şuan bugün gittim doktora cuma sabahı bakıcak sanırım 4 haftalığım acaba görünür mü ki alttan muayne edevegım dedi cokta korkuyorum alttan
Esa12 Anne18 beniim adet tarihim 4 temmuz, gecen hafta yani adetten dört gün önce beta değerim 28,5 tu. Ondan sonra hıc tahlil yaptırmadım ben de biraz zaman gecsin diye bekliyorum
damla_1 Anne18 aynen banada cuma gel çok erken dedi kan tahlili bakmana bile gerek yok dedi progesteron ve coraspin başladı
Anne18 babysevgi ayy inşallah yaa dua et bana 2 defa gittim görünmedi 3227 ydi önceki gittiğimde inşallah cuma ya cıkar
ogluileannesi Esa12 canım benimde adetten 3 gün önce değerim 24tü bugün yaptırdım yani 6 gün sonra şu an 156 daha yüksek olabilirdi aslında. , takipteyiz 😳