@Sezen3267 bende 22 haftadayım bayram tatilinde evde bolca dinlendim aşırı hareketliydi bugün işe başladım oturarak çalışmama rağmen hareketleri evdeki gibi değil sürekli oynuyorum hareket etsin diye
panik atak hastası olmamak elde değil😞😞 sesleniyorum ismiyle, seviyorum arada bir karşılık veriyor çok şükür yoksa kafayı yerdim