Nezrin93 Ben kanama nedeniyle tam 34 haftalık doğurdum bebeklerimi, ilk 3 gün biri solunum desteği aldı, kan yutmuş biraz. Şuan tam iki haftalığız, normal yataktalar , Emme refleksi biraz zayıftı, o yüzden kaldılar hastanede. Cuma günü çıkıyoruz inşallah. Size de sağlıklı bir doğum diliyorum