Buzmrznp bende aynıydım, gece ağlayarak uyanıyordum kaşınmaktan , her yerim kırmızı kabarcıktı, test yapıldı birşey çıkmadı, hap krem falan verdiler, 36+5 te tekrar kontrole gittim, doktor iyice arttığını görünce yarın sezeryanla alalım, direk doğumdan sonra geçer dedi, dediği gibi de oldu, doğum yaptım odaya aldılar beni ve hiç kaşıntım kalmamıştı, 24 te 25 haftalarda başlayan da varmış, Allahtan son haftalarda oldu benim, fazla çekmedim