Kızlar öncelikle hepinize merhabalar. :🙋🏻♀️ forumda hemen hemen her gün bu konuyla ilgili başlıklar görüyordum. Bazılarında okuduğum yorumlar çok olumsuzdu.🤔 Ne gerek var yaptırmayacağım diyenler vardı, yaptıranları eleştirenler vardı, yükleme yaptırdığı için eleştiriye maruz kalanlar vardı ve bir de benim gibi yaptıran kişilerin olumsuz yorumlarını okuyup korkanlar vardı. 🙄 Bugün sabah bu test için aç karna hastaneye gittim ve bi tüp kan verdim. Arkasından doktorumun istediği 75 ml glikozu aldım eczaneden. Endişelerim vardı acaba aç karna içersem midem bulanır mı, ben de yorumlarını okuduğum bazı kişiler gibi kusar mıyım ve tekrar farklı bi gün gelmek zorunda kalır mıyım diye. Ancak içeceğin tadı aynı gazoz gibiydi. Çilekliydi. 🍓Hiç zorlanmadan 10 dk içinde bitirip bi saat sonra tekrar kan verdim. Ve yine bi saat bekleyip sonunda üçüncü tüp kanı verdim. Çok şükür korktuğum gibi olmadı. Açlığa dayanamayan bir insan olmama rağmen o süreç rahat geçti. sonuçlarım da şükür temiz çıktı. 🙏 bu yazıyı tereddütlerinizden uzaklaşmanız için yazıyorum. Kesinlikle korkmayın, gözünüzde büyütmeyin. Mümkünse hastaneye yanınızda biriyle gidin, sohbet muhabbet bekleme zamanının nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz. Doktorunuz bu testi gerekli gördüyse etraftan gelen olumsuz yorumlara kulak tıkayıp yaptırın. Hayırlı sonuçlar almanız dileğiyle. 😊🙂