BambinosununAnnesi Teşekkür ederim arkadaşlar 🙏🏻 müdür yardımcımla görüştüm çalışabilir al dursun duruma göre bakarız dedi👍🏻
Edsn Damlaa35 ben de sizinle aynı durumdayım şu an 32.haftadayım okula başlamayı düşünmüyorum ama en azından seminere gidip 1 hafta aktarmak istiyorum ama uzaktan eğitim süreci başlarsa tekrar çalışabilir raporu almak çok iyi olacak bizim için
Asiper Ben müdüre sordum idari izin yok dedi.sizler sordunuz mu ?her idare aynı şeyi söylemiyor sanırım