Olvido Asiper 24.haftam tam 31 Agustosa denk geliyor nasipse..Ama Haziranda kalkti o karar diyen de var gecerli hala diyen de.. Kafam corba oldu bekliyorum sadece.. Herhalukarda oncesinde seminer olursa gidecegim tabi
Ezgi-ceren Asiper başladığı tarihte 33 haftalık oluyorum rapor alacağım o yüzden. Telafi olacağı ve kişisel görüşüm birçok Velinin öğrencisini göndermeyeceği için daha az öğretmene ihtiyaç olabilir idarecilerinizle görüşürseniz belki yardımcı olurlar.
Nilunilu Olvido müdür yardımcısını aradım ben dün 24.hafta olduğunuzu gösterir rapor alıp verin hocam dedi haftaya alıp vereceğim genelge geçerli sanırım hala
Asiper Olvido benim seminer dönemi 26.haftama denk geliyor.idari izin var mı bilmiyorum ne yapacağıma karar veremedim
esrAlp Olvido hocam sabah ilçe ile görüştüm benim ayın 17 sinde 24 . Hafta idari izin zamanım geliyor dilekçeniz ve raporunuzu teslim edin dediler kalkmadı yani çok şükür
Nnadye Nilunilu benim 24. Haftam bu hafta . Şimdiden mi rapor vermek gerekiyormuş. Okul açılmadan tatilde mi yani?
Nisanugur Ezgi-ceren hocam 32. Haftadan sonra alınan raporlar doğum izninden düşüyor haberiniz olsun çünkü normalde 32.haftadan sonra sadece iş görür raporuyla calisabiliyorsunuz eğer rapor alırsanız doğum izniniz başlar.
Ezgi-ceren Asiper umarım en az hasarla atlatabiliriz tüm ülke olarak işin içine çocuklar girince hakimiyet başarımız kısıtlanıyor maalesef önlemler ne yazık ki bir yere kadar uygulanabilir olacak.
Tomrisme 15 Ağustos’ta 24 haftam doluyor ben bilgi alınca sizi bilgilendiririm buradan. Bakalım idari izinle ilgili ne derler? Devam etmesi gerekir diye düşünüyorum bu vakalarla.
Asiper gulumse0611 gulumse0611 ben çok kararsız kaldım.öğrencilerim 4.sınıf oluyor onları tamamen bırakmak da istemiyorum.37.haftaya kadar çalışıp sonraya aktarmak istiyorum bebeğimle daha çok vakit geçirmek için.hangi yolu seçmeliyim.
snm_ Asiper bence 37.haftaya kadar çalışabiliyorsanız çalışın emin olun doğumdan sonra daha çok ihtiyacımız olacak izne. Ben böyle yapacağım 🤷♀️
gulumse0611 Asiper tabi zor bi karar bnm köy okulu 42 km ve ikiz gebelik şartlar zor yemek sıkıntı memlekete geldim 16 saatlik yol gitmem gerek birde rehber öğretmenim sınıfım yok ondan kullanmk istiyorum mecbur doğum iznine de hemen ayrılcam şartlar ve duruma göre değişiyo tabi sizde artı eksikerini koyun önünüze
Damlaa35 Asiper hocam sizinle aynı durumdayım haftaya 32. Haftam ve çalışabilir veya çalışamaz almak konusunda kararsızım okullar da 24 ünde açılıyor çalışırsam 1 ayı aktarabilirim ama salgın çok arttı ve gitmek ne kadar doğru :(ayrıca 32 ye kadar idari izinli olduğumuz için çalışabilir vermiyormuş çoğu doktor malesef
Mom47 Asiper ben de bebeğinizi ve kendinizi bu riski ortamda tehlikeye atmayın derim hocam, benim görüşüm okulların zaten yeniden kapanacağı yönünde. İlkokul çocukları süper taşıyıcılarmış, o nedenle kendinizi riske atmayın
zepbjk snm_ covit dolayısıyla öyle bir şansınız yok 24.haftada idari izin olarak ayrılmak zorundasınız.Mazeret izni değil
Bir_zerre zepbjk Yok hocam yanlışınız var. 24. Haftadan sonra idari izin hakkımız var evet ama zorunlu değil. Ayrılmak istersek ayrılıyoruz
snm_ zepbjk hayır hocam ayrılmak zorunda değiliz bize sadece bu hak verildi kullanmak isteyen kullanıyor. Bizim için önemli olan 32.hafta ve 37.hafta arası çalışmak ya da çalışmamak. 32 ve 37 arası çalışırsak doğum sonrası için faydamıza olur
Damlaa35 esmacan29 hocam ben şu an 24 ve 32. Hafta arası idari izindeyim benden okul istedi ama zorunlu değil isterseniz gidersiniz ben okulda bulunsun diye verdim.. Hatta seminer haftasına denk geliyordu 24. Haftam uzaktan seminere katıldığım için ek dersimi aldım ki katılmasak dahi alıyormuşuz.. Ama şöyle bir şey duydum 24 _32 arası idari izin kullananlar 32 den sonra rapor alamoyormuş yani doktor vermiyormuş.. Benim de haftaya 32. Haftam vermiyorsa mecbur izne ayrılcam ama verse dahi salgın artmışken gitmek be kadar doğru tamamen kararsızım..
Olvido Bir_zerre zorunlu olarak ayiriyor devlet diye biliyorum.. Kardesim de ayni genelgeye tabi bir baksa sebepten dolayi idari izinde ve ona secenek tanimadilar.. Genelge kurallari acik , biz sorumluluk alamayiz dendi.. bence de idari izin verilmisken son karar kisiye kalmaz sanki..
Bir_zerre Hocam izin hâlâ devam ediyor sadece kullanmasaniz dahi doğum sonrasına aktarilabilecek bir izin değil.
zepbjk snm_ o kısmı için demedim zatwn 24.hafta için dedim 24te ayrılıyosunuz keyfi değil 32de ben bidaha dönerim iki üç hafta için derseniz o sizin bileceğiniz iş
Ezgi-ceren Nisanugur evet hocam biliyorum zaten 1 yıl ara vereceğim ben başka sebeplerden dolayı da o yüzden kafam rahat olsun en azından istiyorum 32. Haftada direkt alacağım raporu.