merhaba, bebeğim hep aşağıdaymış gibi hissediyorum. 28. haftamdayım bu zamanlarda biraz yukarıda olması gerekmez mi? bazıları göğüs altında hareketlerini hissettiklerini söylüyor ama ben en fazla göbek çevremde ve belimde hissediyorum muhtemelen yan yatıyor bu da beni endişelendiriyor 😔 yarın dr randevum var soracağım..sizden de yine de fikir almak istedim