Selam arkadaşlar şuan 5ci ayımdayım.. geçen hafta 2 gun arka arkaya ve hatta gece aynı saatte😕 burnum kanadı, uykudan uyandım. 1 hafta birsey olmadi içim rahatladı ama bugun yine kanadı ve burnumu sildiğimde icinden buyuk bir parça geldi.. internette okudum ince damarlar artan basinca dayanamaz ve damar duvarı yırtilarak kanamaya neden olur yazıyordu👊🏽 aranızda böyle bişey yaşayan var mı, oldu mu? Endiselenmem gerwkiyor mu?