Kadeejin Kızlar 39+2gunlk gebeym dişim çok agiriyor dış cektirebilirmiyim hamilelikte ,,veya diğer işlemler yapilabilinirmi hamilelikte bı sakıncası olurmu artık dış ağrısından ölcemm ya kulağıma vurdu agrisi
Manyakcadl Kadeejin ben gittim, 35 haftalıkkenC, doktorundam yazı getirmen lazım buralarda doğurursun fln dayanamazsın biz çekmeyiz dediler augmentin verip yolladı.. doktoruma sordum iç bişey olmaz dedi.. şimdi doğurmayı bekliyorm, sonra gidip çektiricem
Sibelcan1665 Bende 39+4m dun aynen sizin gibiydim dolgu dis cekimi yaomazlar ama agrisi ic8n bi cozum bulabilirler dun sabah ikide gittim dogurmak uzeresim diyip eve yolladilar parol ic dediler ne yaptysam fayda etmedi sabaha kadar agladim sonra tekrar acile gittim doktora yapvardim artik iki serum taktilar ilac yazdilar cok sukur.iyiyim simdi sizde acile gidio derdinizi anlatin insallah yardimci olirlar gecmis olsun