Kurtuluss 36+3 olduk nefesim sürekli daralıyor. Basınç yaşıyorum sanki kafamın içinde ve ateş basıyor bir anda 😩 Ciğerlere iyice baskı yapıyor sanırım. Bu durumu yaşayan var mı neler yapıyorsunuz ?
yaseminyasemin Kurtuluss emin ol bütün hamileler yaşıyor canım herkes aynı şeylerden yakınıyor ben daha 6. aydayım bu aydan öyleyim , havanında etkisiyle hormonlar iyice tavan yapıyo
7412001 Kurtuluss bende 33. Haftamdayım resmen cıldırcam uyuyamıyrm nefes alamamamktan yatınca organlarımda yayılıyor çok ağrıyor gercekten aşırı zor son haftalar
Kurtuluss yaseminyasemin Bunun bir egzersizi falan yok mu acaba 🤷🏻♀️Uyurken ölüp gidicekmişim gibi geliyo nefessizlikten kalp atışlarımı parmak uçlarımda titreşim gibi hissediyorum resmen 😕
yaseminyasemin Kurtuluss yani nefes egzersizleri olduğunu biliyorum hiç denemedim ama netten bakabilirsin
pamuk32 Kurtuluss bide hamile yastığı beni kurtarmıştı. Gercekten çok faydasını gördüm kafanız yuksekte yatin
Kurtuluss 7412001 ALLAH yardımcımız olsun sağ Salim alalım bebişleri kucağımıza. İlk gebelik olduğu için tecrübesizim insan telaş ediyor 🥺
7412001 Kurtuluss bende öyleyim vallaha işk gebeliğim aşırı zorlanıyrm ve herşey bunaltıcı inşallah doğum yapsak ta kurtulsak