Ftm_bkdmr 31+6 olduk anne adayları diş ağrım var. Parol içsem bir şey olur mu bu hafta da. Sağlıkçı olan varsa cevap verebilir mi?
Meflug Ftm_bkdmr sağlıkçı değilim ama ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum doktorum parol.icebilirsin dedi
Buseilter Ftm_bkdmr bende diş ağrısı yüzünden 26 27 haftalarımda parol içmek durumunda kalmıştım. Doktorum hamilelikte parol içilebileceğini söylemişti. Ama bi danışın isterseniz doktorunuza.