BetlNayrAknc Haftadaym plasenta rahim agzina yerlesmis, doktor kontrol edicez yukari cikip cikmicagni dedi, bu haftadan sonra cikar mi?
Kajimeraa BetlNayrAknc Bana da aynı teşhis koyuldu canım 20. Haftalardan sonra çıkıyor diyorlar çıkmazsa öyle kalıyor sezeryanla alıyorlar bebeği bol bol dinlen ağır iş yapma
1987gokce BetlNayrAknc canım banada asagida dediler plesanta ama öyle olmadığı ortaya çıktı içini ferah tut bazen yanlış teşhis konulabiliniyor. Stres yapma detaylı ultrasonda hersey çok net çıkıyo. Geçmiş olsun hayırlı haberler alırsın inşallah.
Ynccelik BetlNayrAknc canım bende 20 haftalıkken öğrendim plasenta previa olduğunu doktorum dinlenmem gerektiğini söyledi . Hatta rahim ağzına dikiş atmamız gerekebilir bil dedi . 2 hafta sonra gittiğimizde hala rahim ağzına yakın dedi. dayanabilgidi kadar dursun dikis atmak istemiyorum demiş eşime . Eşim yenidoğan bebek hemşiresi. 29 haftalık olduk çok şükür.🤗
Shsg BetlNayrAknc merhaba bende aynı durumdayım ama plesenta previa in çeşitleri var bazısı tam kapatmiyor rahim ağzını onlat zamanla yukarı çıkıyormuş bazisii da tamamıyla kapatıyor ve yukarı çıkmıyor bende de var tamamıyla kapalı ve 21. Haftada kanama olunca öğrendim şimdi 28. Haftadayim doktor artık yukarı çıkmaz seninki diyor inşallah bı sorun yaşamazsınız çıkar yukarı sizin. Sağlıkla alın kucağınıza bebeğinizi..🤗
BetlNayrAknc Kajimeraa oyle yapicam mecburen ama bebegi erken alma durumu bni tedirgin ediyo, haftaya detayli ultrasona gidip tam olarak ogrenicem durumu, 24. Haftaya kadar cikmasi gerekiyomus sanrm
BetlNayrAknc 1987gokce umarim oyledir, haftaya detayli ultrason bakalm stres yapmadan beklemek cok zor
1987gokce BetlNayrAknc ya cok haklısın sana tek tavsiyem internetten bişeyler okuma ben okudum ve mahvettim kendimi ağlamaktan. Seni çok iyi anlıyorum ama iyi düşün iyi olsun Allah beterinden korusun sonuçta dermansiz bişey değil.
BetlNayrAknc Ynccelik dikis neden atiliyormus kanama olmasin diye mi acaba? Cok gecmis olsun buarada ymarim saglikla dogar🙏
BetlNayrAknc Shsg cok cok gecmis olsun, netlesince anlicam bnde sanrm biraz beklemem gerekiyor, sizde dinlenin bol bol yapicak baska bisey yok, saglicakla dogsunlar yeter🙏
YcelMlayimYldrm BetlNayrAknc canm benm de 23. Haftadan beri plesantam rahim ağzında yukarı çıkmadı ama 34. Haftaya geldik sukur
BetlNayrAknc YcelMlayimYldrm cok iyi az kalmis ozmn biraz daha dayansin bebis, insallah saglikla dogsun
Shsg BetlNayrAknc amin..zaten yazın doğum var memlekete gelemem diye bir ay önce memlekete geldim burda kanama olunca doktor gitmeme izin vermedi bakıma ihtiyacın var yol da riskli diye artık burda yapcam dogumu annem sağolsun bakıyor
Dlktpl Benımde rahımmahzının hemen yanında kanamam var plasentadan olabılırmdedodo 1 aydır yatıyorum 17.haftamız bıtıyor ıns hepımızın cıkar yukaro
Aylin20 BetlNayrAknc banada öyle dediler 2o haftalıktım bir ay cok dikat etim uzandım ve su an 25 haftadayım ve çekildiğini söyledi su an rahatım içini Ferhat tut ama kendine cok dikat et uzan bol bol ayakların altına yastık koy
BetlNayrAknc Aylin20 artk kimse bni hareket ettiremez sanrm😞 umarim benimkide duzelir, cok sevindm sizin adiniza🙏
Farketmezz BetlNayrAknc servikse olan uzaklığı ölçtümü doktor genelde sınır 20 mm olarak alıyolarmış dün araştırma hastanesinde dpktor dedi her doğumun bi riski vardır ama risk var diyede kötü düşünmeyin
OeLO 20 haftada haftada aynen banada plazenta pravia teshisi kondu, dr sezeryan olcaksin dedi 26 haftamda yukari cekildi hemde tamamen rahimagzi kapaliydi. Icini ferah tut 30 haftaya kadar cekilme ihtimali varmis.
Perimasali89 OeLO demek ki olabiliyor bana doktorum 22 den sonra teşhis konulur dedi bende 19 dayım tam kapalı şu anda