Kızlar 14 haftalık gebeyim. Son günlerde üşüttüğümü düşünmüyorum. Ama ikidir şiddetli hapşırmayla birlikte birkaç damla idrar da kaçırıyorum. Sebebi ne olabilir? Kese mi büyüyor? Yoksa şiddetli olmasından kaynaklı mı? Kese aşağıya mı düştü yoksa fln diye evham yapmaya başladım. Böyle bir sorun yaşayan var mı?