MeryemSamed Kızlar 37 +5 haftalığız şuan belimde ağrı karnımda kasılmalar başladı acaba doğum belirtisi mi suyum gelmedi ama
zeyzey95 MeryemSamed kasılmalar düzenli mi? Doğum sancısı bele vurur derler ama ılık bi duş al yat dinlen yalancı sancıysa duş alıp yatınca geçiyormuş
Sibelcan1665 36 haftadan beri bende aynen sizin gibiydim suan 49 haftadayim nisanim geldi sancimi bekliuorum😨 hergun heran dogurucam gibi hissediyordum yalamci sanci olabilir yuruyun pozisyon degistirin yada dus alio uzanin gecerse yalan ci sancidir.
Sibelcan1665 Dilara9 😅😅yeni fark ettim yanlis yazdigimi. Sanirim dediginiz gibi zaten gelmek bilmiyo dis cikartiyo olabilir 😅