sareninannesi_ 22 haftalık hamileyim 10 gündür çatı ağrısı var . oturup kalkamıyorum , sağdan sola dönemiyorum , pantolon giyerken tek ayağımı kaldıramıyorum . Normal mi 22. haftada bu ağrılar çok canım acıyor 😔
Mimarhanim sareninannesi_ bende 22 haftalığım ve aynı ağrıyı bende çekiyorum 10-15 gündür. Özellikle yatarken sağa sola döndüğüm zaman. Magnezyum kullanıyorum ben, ama bir faydasini görmedim çatı ağrısı için 😒 neden diye bende çok merak ediyorum. Umarım kötü bişey değildir. Ben bu hafta doktora gittiğimde soracağım ama bence sende ihmal etme canım. Sonuçta seninki daha ileri düzeydeymiş.
diloscn sareninannesi_ 22.hafta erken mi bilmiyorm canm ama bu sölediklerinin en şiddetli halini ben 2-3 aydır yaşıyorm çok kötü.37+5 im bende
sareninannesi_ Mimarhanim Yarın randevum var sorcam canım inşallah geçer yoksa doğuma kadar çok zor geçecek gibi 🙄
Elifsultan__ Benim 2 aylık hamileyken başladı ne magnezyum ne başka birşey hiç bir şekilde çare bulamadık psikolojim bozuldu resmen şuan son ayimdayim her kontrolde ne zaman doğar diye doktoru darliyorum çünkü daha beter olmaya başladı yürüyemiyorum asla inşallah sizin ki geçicidir
sareninannesi_ Elifsultan__ Doğuma kadar devam ediyorsa çok zor geçecek hamilelik 😔 Allah yardımcımız olsun ♥️
diloscn sareninannesi_ inşallah hafifler ama ben çok çok zorlanıyorm artık,tek tesellim gün sayıyo olmam artık az kaldı sabır diye diye dayanıyorm.Yine çok şülür rabbim isteyen herkese nasip etsinde