Bayanlar merhaba şuan 38+ 6 haftalık hamileyim su ana kadar doktorum normal doğum dedi Yalnız cuma günü kalp de sorun oldu ve çoğu doktor normal doğum olması imkansız dedi kolestrol de 400 üstü çıktı sizce doktor kaç gün sonraya veriyor sezaryen randevu su bilgisi olan var mi Sezaryan olalar kaç gün sonraya randevu verildi ?