Bende 4 yıldır bebek bekliyorum ama olmadı herşeyi denedik bekledik şimdi ise tüp bebek tedavisine başladım rabbim evladın hayırlısını versin isteyen herkese nasip etsin inşallah kimsenin kucağı boş kalmasın. Yazını okurken o kadar duygulandım ki anlatamam içimde bi heycan oldu hemen sanki hissediyorum olacak gibi hiç umudu mu kaybetmedim bekledim beklicem hep Rabbim hayırlısını versin herşeyin