Mucizem_asyam Selamlar öncelikle hamdolsun bu güne sonunda ben de anne oldum rabbim isteyen herkese bu mucizeyi yaşatsın . Eşimle 7 yıldır evliyiz başta çocuk istemedik korunmadıkda sadece özel günlere dikkat ediyorduk ve ben de hastane çalışanıyım kolay oluyorsu sonrasında aile ve çevre baskısı yapalım dedik ama olmuyor bir Yıl denedik tık yok🤔doktorlarla sürekli görüşüyorum yumurta çatlatma takip tahlil derken hiç bir sorunda yok geçti mi böyle bi iki yıl en son aşıla yaptırdık yine olmadı sırf annem çok istiyor diye tüp_ bebek yaptırdık yine olmadı benim psikoloji yerle bir oldu artık sürekli ağlıyorum üzülüyorum ailem desem ben den beter hacı hoca adaklar kurbanlar Prof doktorlar aklınıza ne gelirse denedik 6 yıl boyunca en son pes ettim kapattık defteri . Sonrasında bi yakınım rüyasında görmüş bi kandil günü benim için dua etti namaz kıldı bu ay deneyin dedi tamam dedim daha yumurtayken takibe başladık çatlama günü ilişkiye girdik iş yerinde herkes biliyor tabi durumumu strese girmeyim diye günleri onlar takip etti benim de adet günlerim gayet düzenlidir üstünden 4 gün geçmiş kan ver dediler ama Nası korkuyorum besmele çekip verdim kanı ve hemşire arkadaşlar geldi bütün hastane toplanmış hamilesin dediler işte o an durdu dünya yeniden doğdum sanki rabbim inanamadım dondum kaldım şoka girdim ağlamak dan içimiz çıktı sonun da olmuştu hamileydim hemde kendiliğin den tam hayal ettiğim gibi 9 ay sorunsuz ağrısız kanamasız Harika bi hamilelik geçirdim mimik kuşum geç geldi ama hiç sorun çıkarmadı bana hep normal Doğum istedim ama bayrama denk geldiği için ve kızım hiç gelmek istemediği için 39+4 de spinal sezaryen oldum inanılmaz bişeydi sabah kalktım duşumu aldım kuaföre gidip saçımı bile yaptırdım 24 Temmuz günü hastaneye yattım açıkçası korkuyordum ne de olda ameliyat anestezi ama inanin ne olduğu anlamaya çalışırken doğuru verdim odada hazırladılar beni ameliyathaneye aldılar anestezi uzmanı geldi spinal yaptı hiç korkmayın sakın hissetmiyorsunuz kesinlikle sadece rahat olun anında uyuşuyorsunuz sondayı da orda takmalarını istedim onu da hissetmedim sadece karnınızı sildiklerini hissediyorsunuz zaten tanıdığım insanlardı gırgır şamata konuşuyorduk bi anda hazır ol dediler derin bi nefes aldım işte o an sanki elektrik süpürgesiyle içinizi çekiyor gibi bi his bi iki saniyelik dayanılmayacak bişey değil kesinlikle ve bebişim çıktı kısık bi ağlama bembeyaz tosbik yanağıma koydular Nası acıkmış Nası yalandı inanamıyorsunuz ağlarım sandım ama şaşkınlık dan ağlamadım o kadar güzeldi herşeyin her anın üstünde sonra onu götürdüler eşi çıkardılar yine aynı vakum hissi ama daha hafif sonrası dikiş temizlenme ama ağrı acı hiç Yok heyecan basıyor bir an önce kalkıp gitmek istiyorsunuz ama uyuşuksunuz tabi odaya aldılar kum torbası serum falan hazırdım artık ve miniğim geldi ilk başta öyle ölüp bitmiyorsunuz yani bana olmadı bi değişik his rüya gibi şükür olsun hemen memeyi aldı sütüm anında geldi kızım Doğumda da çok uslu oldu şuan 11 günlüğüz ve herşey Harika 🧿hiç bir sorun yok burda sabahlara kadar ne hikayeler okuyup ağladım şuan okuyupta gebe olanlar olmak isteyenler varsa allah dileklerini versin Nası yazdığımı da bilmiyorum aklıma geleni yazıyorum sorularınız varsa kendimce cevaplaya bilirim . Gelelim tavsiyelere öncelikle hastane de yanınız da kim kalacaksa iyi seçin afedersiniz yanında gaz çıkarmak dan utanmayacağınız birileri olsun ilk başta benim oda kaynıyordu gece ye kadar da kaynanam yanımdaydı kendimi sıkmak dan altıma çiş yaptım yani mümkünse anneniz Pijama olarak elbise gecelikler Harika inanılmaz rahat göbeğiniz şişkin balon yutmuş gibi oluyorsunuz baskı olmaması için Kesinlikle depend büyük kolaylık Ve gaz sorunu için kayısı hoşafı ılık karanfilli tarçınlı ve kimyonlu inanılmaz faydasını gördüm Spinalden sonra ağrı oluyormuş bende kesinlikle olmadı ⅚ bardak sade kahve içtim oda inanılmaz fayda ediyor gerçekten Lohusa kilodu ve emzirme atleti büyük kolaylık yine Evinizden ketıl bardak ve pipetiniz i götürün aranmak zorunda kalmazsınız Aklıma gelenleri yazdım arkadaşlar muhtemelen uzun oldu okumadan yazıyorum ☺️Affınıza sığırım artık allah a şükürler olsun ben de Doğum hikayesi yazdım rabbim herkesin yardımcısı olsun iyi geceler 🧿🙏
nisemom Mucizem_asyam gözünüz aydın olsun. Umarım benim de boyle olur. Pijama alacaktım vazgeçtim bir gecelik is görür mü ben bir tane aldım.
Tugcetugce42 Mucizem_asyam toparlanıp ayaklanmanız kaç günü buldu acaba bide ağrılarınız hala devam ediyor mu acaba 11 gün olmuş yoksa geçti mi Allah size ve bebeğinize sağlıklı uzun ömür versin 🙏🌸
nurseliny Çok güzel Maşallah Rabbim gözünüzün nuru etsin evladınızı. Sağlıkla mutlululkla büyütün inşallah . Okuyup bitirince Yaaa çok güzel diye sesli güldüm 🙈 dua edin inşallah bizimde mucizemiz gelsin artııık, ❤️🤲🏻🤲🏻🌹🌹🌹🌹
Mucizem_asyam nisemom ben iki tane aldım bi elbise gibi olan kalkıp yürüdüğünüz de ve tuvalette çok kolaylık oluyor bide pijama alt üst çiçekli normalde de giyebileceğim bişey aldım onunla da sadece fotoğraf çektirdik yedek olsun uzun gecelik de bence çünkü ben altıma kaçırdım kan vesayre oluyor 3 tane iyi bence
Mucizem_asyam nisemom alın ama kesinlikle lohusa pijaması adı altında çuval gibi bol içi gösteren almayın bide Nası pahalılar günlük tarzda kalın pamuklu şeyler alın derim
nisemom Mucizem_asyam çok pahalılar diye zaten elim gidip gidip dönüyor normal önü düğmeli bir şey alayım teşekkür ederim
Yakamoz-1990 nisemom lc waikiki de çok güzel pamuklu gecelikler var çıtı pıtı. Fiyatı da uygun. İç gösterme sorunu yok. Önden düğmeli. Lohusa takımlarına gerek yok. İnanın iç gösteriyor üstünüze yapışıyor hep sıkıntı. Ben 1 pijama takım 1 gecelik 1 sabahlık aldım birileri geldiğinde üstüme geçiririm diye. Üçüne 160 tl verdim. 1 lohusa takımı bundan daha pahalı ve daha kullanışsız
Mucizem_asyam Tugcetugce42 ilk 3 gün zordu gerçekten ikinci gün ağlamıştım hatta bunalmıştım ama bol yürüyüş ve bol sıvı alın bir haftaya toparlanıyor dayanılmayacak Bişey değil
Tubayuksel Mucizem_asyam Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah sana bende senin gibi 13 yıl bekledim bi sıkıntım yoktu olmuyodu bende pes etmiştim sonra bi mucize oldu birden kaldım her gün şükrediyorum rabbime isteyen herkese nasip olsun inşallah benimde kızım olucak inşallah bi haftam kaldı Allah herkesin evladını kucağına almayı nasip etsin inşallah
Alparslansmom Mucizem_asyam canım hayırlı olsun bebeğin. Bende yarın spinal sezaryen olacağım 🙈 inşallah kolaylıkla geçer gider. Şuan dikişlerin nasıl ? İlk günler nasıl geçti ? 😊
Mucizem_asyam Alparslansmom ilk 3 gün zor evet ama dayanılmayacak gibi değil yürüdükçe açılıyorsunuz bir hafta sonra normal e döndü herşey