Marazin_annesi Arkadaşlar bir dakika arayla durmadan şişe gidiyorum sizdede oluyormu acaba? Çok fazla su içiyorum galiba bide çocuk aşağıya baskı yapıyor dewamli lavabodayim buna bir çare yokmu yha🤦 Ya doğum yaparkende işersem diye korkuyorum 🤣
Cerenn06 Marazin_annesi 34+6 aynı sorun bende de var artık baskı yapıyor herhalde son haftalar da hiç çıkamayacağız böyle giderse 😊
Marazin_annesi egeninincisii evet uyuyamiyorum dakka başı lavabodayim uykuya daldigimda sabah alti da ayaktayim sonra gel uyu uyuyablrsen
Serpil51 O haftalarda öyle maalesef çözümü yok sadece en azından altıma kaçırmaya karşı günlük ped kullanmıştım şu an 40 hafta oldu iki haftadır tam tersine idrar gelmiyor Keyfine tuvalete gider oldum çok garip bende anlamadım