Angels-35 merhaba biz 39. Haftayı doldurduk bugün bizde şirinyerdeyiz. öğrendiğimde ilk 3 rsndevu aylin hanıma gittim, telefondan kafasını kaldırıp bilgi bile vermedi kalp atışını ben sormasam dinletmicekti bile herkes nasıl memnun hiç anlayamadım inanın 🌼 daha sonra Hasan Ulaş Başyurt a geçtim yine bsşka bi arkadaşımın tavsiyesi ile inanılnaz memnunum kendisiyle doğum yapacağız araştırmanızı ve denemenizi öneririm 🌸🌼