Neslihankk asliea nesquik kat kuzum bi çay kaşığının yarı kadar bile atsan yeter tadını degistiriyo en azından mesela bende hic sevmiyorum sütü ama soğuk sütü bardağa dolduruyorum bi anda kafama dikip içiyorum tadını anlamamış oluyorum 🤣
asliea Neslihankk burnumu kapatıp oldu da bitti maşallah😂🙈 nesquike direnmedim aldım artık 😅 teşekkür ederim♥️
Masal2408 asliea avokado ceviz bal ve muz katabilirsiniz süte. Smotie tarzında çok ta lezzetli oluyor bende normalde sütü soğuk içemiyordum böylece alıştım ☺️
elkakimmon asliea süt içmek zorunda değilsin canim, eş miktarda ayran kefir olarak da tuketebilirsin. Tadından dolayı sevmiyorsan vanilya nesquik sıcak çikolata eklemeni onerebilirim
Csnsu asliea milkshake yap kuşum içine muz koy süt koy 1 bardak 2 kasık yoğurt meyve istediğini koy yani blendırda gec süper oluyo
Betim asliea çocukluğumdan beri süt içmedim içmem de içemiyorum kaç kere denedim doktora söylediğimde kaşar ye dedi öyle yapıyorum☺️Son 9 gün doğuma 🤍