Merhaba arkadaşlar, 7+5’iz🙏🏻😍 öğrendiğimden beri ilk kez, bu haftadan itibaren süt içmem gerektiğini hatırladım🙈 ama çocukluğumdan beri süt içemem. Şimdi bebiş için şart tabii. Bal, kahve vs karıştırmak dışında başka nasıl içebilirim ? Önerinizi bekliyorum🙄☺️